rura

Mój teść wystąpił o ustalenie warunków zabudowy dla części działki rolnej której jest właścicielem , właśnie niedawno je otrzymał i chce przepisać część działki mi oraz mojej żonie i stąd pytanie jakich następnych formalności musimy dokonać aby dążyć do budowy domu? dodam iż ani ja ani moja żona nie jesteśmy rolnikami oraz będziemy starać się o kredyt na budowę domu. Nie wiem, czy dobrze pamiętam, ale kolejność z grubsza powinna być taka:
1.podział większej działki na mniejsze
2.darowizna dla Was jednej części
3.Wy jako właściciele występujecie o Warunki Zabudowy
4.w "międzyczasie" szukacie projektu gotowego lub wykonawcy indywidualnego
5.po otrzymaniu WZ zlecacie indywidualny/adaptację gotowca
6.składacie komplet w Starostwie celem otrzymania Pozwolenia na budowę
7.w "międzyczasie" szukacie banku
8.po otrzymaniu Pozwolenia składacie komplet w banku i po pomyślnej decyzji podpisujecie umowę kredytową
9.szukacie wykonawcy - (jednego lub poszczególnych, w zależności od "wkładu własnego") murarz, cieśla, elektryk, instalator, ew stolarz, kafelkarz, odkurzacz centralny, wentylacja, okna, drzwi
9a. szukacie kierownika budowy
9b. geodeta wytycza zarys budynku, stan "zero"
9c. budujecie
9d. wykańczacie
10.zgłaszacie zakończenie budowy
11.po "uprawomocnieniu" zgłoszenia przedstawiacie kopię w banku
12.mieszkacie WZ teścia do niczego się nie przydadzą - są na innego właściciela i inną działkę, pomijając fakt, że ich posiadacz nie może ich "przepisać". Ale przynajmniej wiesz, co będzie w Twoich warunkach - nie powinny się znacząco różnić . w decyzji mam napisane: ,, stwierdza się, że grunty rolne działki nr ......... klasy RIVb wchodzące w obręb terenu inwestycji, których pełna powierzchnia wynosi 0,8000ha nie wymagają zgody na przeznaczenie na cele nierolnicze i nieleśne a jedynie decyzji o wyłączeniu z produkcji rolnej'' i wygląda na to że klasa ziemi jest ok. Z tego co jest tam napisane nie będę musiał odrolnić w/w działki? Będzie trzeba tylko wyłączyć z produkcji rolnej, odralniać nie trzeba dokładnie tak jak piszesz.
Instalacje c.o mam spawana i musze dwie rury nagwintowac w istniejacej instalacji, czy gwintownikiem dam rade czy ktos to robil ciezko idzie ? takiej żaby trzeba użyć, ta podana przez Kolegę wyżej wymaga zaciskania rencami.
Ta zacina się na rurze, przez co 100% koncentracji na odkręcaniu, oraz możliwość zastosowania fizyki (przedłużki).
Gwintowanie 2in potrzeba też krzepy. Dokładnie taka mam , ale zrobiłem inaczej, wbiłem 2 druty w ścianę przez co blokują rurę i przyspawałem je
To po gwintownicy widać ile jeszcze można było wykonać gwintu, ale nie więcej niż jeden zwój, na pierwszy ogląd 
można by było max wykonać jeszcze. Ruszenie dwójeczki to nie taka prosta sprawa.
A żeby Cie nie napad duch miedzi... dzięki dwójeczkom, masz cichy bufor ciepła, łagodzi za dużą moc kotła, mam 
wiem że system w brew temu co chcą "instalatorzy" z kotłem GS sprawdza się bardzo dobrze.
Jaką powierzchnię planujesz wydzielić?

Komentarze

Popularne posty