drenaż

Mowisz z rury drenarkiej zrobi sie syfon. Ja mowie nie zrobi sie bo nie ma jak i gdzie. Bez wgledu do czego owa rura zostanie uzyta. Zamiast wskazac mechanizm powstania owego syfonu, probujesz mi udowodnic ze jestem glupi i sie nie moge odzywac bo nie widzialem wystarczajace ilosci drenazu.
Zenada. Dyskutujmy na temat, a nie udowadniajmy sobie kto jest madrzejszy.Wiesz co, pare razy widzialem co wpada do drenazu POS'a. Szara woda. Zadna "zawiesina". Jak POS parchaty i wpaszcza zawiesine do drenazu, to faktycznie sie moze zapachac szybko.mam sprytny pomysł tylko nie wiem czy tak można. czy jak bym pogotowie kanalizacyjne  umieścił żółtą rure drenażową a nad tym sączki i taką wodę odprowadzac do rowu (mieszkam na wsi i tak można tylko woda musi by czysta np. deszczówka) czy to było by legalne bo nie chcę miec przesiąkniętej ziemi na podwórku?
Ktoś się orientuje czy konieczny jest do odbioru budynku? Bo w gminie twierdzą,ze tak. Kto ma ten dziennik wypełnic,już dawno po montażu,został tylko odbiór i takie kwiatki wyszły.
Powiedz skad i dokad ten pisaek mialby zostac wymyty.
Specjalista od drenazy nie jestem, ale wszystkie jakie widzialem skladaly sie z solidnej warstwy grubego zwiru, np 1m, na ktorym byla ulozona taka czy inna "rura z dziurami". Zamiast zwiru moze to byc byc dobrze przepuszczalny piach pewnie. I taka warstwa piachu badz zwiru ma sie zapasc? Dokad? Zeby sie zapadlo, musi byc po tym jakas pustka, albo sie owa pustka wytworzyc. Rownie dobrze dom mi sie moze zapasc, bo sie "piasek z pod fundamentu od deszczowki wymyje".
przymierzamy się do odbioru domu,wszystkie dokumenty zgormadziliśmy,zgłoszenie na POś (montowane w ubiegłym roku) było http://naprawa-kanalizacji.pl oczywiście,a teraz gmina do odiboru budynku życzy sobię załączenia dziennika budowy POŚ?
No jak sa szkody gornicze na terenie to moze i tak. Albo jakies gleby krasowe.
jeżeli POŚ był budowany na zgłoszenie to dziennik budowy nie jest wymagany i gmina nie ma prawa żądać od ciebie dziennika budowy. Oczyszczalnia nie jest zmianą istotną. U mnie kierownik budowy dokonał wpisu w dzienniku budowy że oczyszczalnia została wybudowana zgodnie ze zgłoszeniem, załączyłem oświadczenie że nie było sprzeciwu i budynek oddałem. Pamiętaj że na gębę urzędnik nie może ci kwestionować zgłoszenia, musi to zrobić na piśmie powołując się na odpowiednie zapisy w ustawach
To ze tym plynie smietana a nie woda niczego nie zmienia. Smietana nie zje warstwy piachu czy zwiru.

Komentarze

Popularne posty